dilluns, 13 de maig del 2013

UNA NOVA LLENGUA

Fa uns dies, una persona molt propera a aquest Blog feia un comentari en el seu Facebook personal que ens deixava força intrigats.

Deia textualment: Tinc un problema i necessito ajut, la meva mare, des d'avui, parla LAPAO. Estic buscant per totes les llibreries un diccionari i em diuen que no en tenen.. Si vosaltres el trobeu em fareu un favor!

Decidits a donar-li un cop de ma hem investigat per la xarxa... i l'HEM TROBAT! Potser no el venen a les botigues, però al menys, virtualment, existeix. En tot cas, no deu ser menys fictici que el propi Lapao.



I posats a fer, per allò d'ampliar coneixements i aprofundir en el tema, mireu quines coses hem trobat només clicant "imatges" al Santguguel. No tenen cap relació les unes amb les altres i les posem també, sense cap més intenció, per il·lustrar el tema que ens ocupa. Amb la que ens està caient a sobre, una mica de conya no està de més. Aquí les teniu: