dilluns, 21 de març del 2011

PERE-MÀRTIR BRASÓ AL MUSEU MONJO

Us transcrivim literalment el comunicat que ens fa arribar l'amic PERE-MÀRTIR BRASSÓ, convidant-nos a la seva exposició a Vilassar:


Benvolgudes/ts:
A finals del 2009 vaig exposar a l’Espai Capgròs de Mataró. Eren pintures que vaig fer durant aquell difícil any, per a mi, quant a salut. Llavors, amb el títol de l'exposició "Continuarà", ja amenaçava de que hi tornaria. I, efectivament , ara us torno a convocar.
Serà el dissabte 26 de març  a les 7 del vespre al Museu Monjo, Camí Ral, 30 de Vilassar de Mar. Inaugurem l’exposició Les aventures del Barret Peret, amb obres gaire bé totes del 2010 (molt millor any...) i que són una més que possible continuació del que vaig exposar llavors.  Aventures “insòlites, inversemblants i introspectives” d’un simple barret  -probablement el meu alter ego-, tot seguint l’estètica formal de la meva darrera obra, però  incorporant-hi, conceptualment, més ironia i humor, encara que de vegades sigui una mica àcid.
Em faria molta il·lusió veure-us.
Salut!
Pere-Màrtir